Returnarea și reclamațiile produselor
Cum pot reclama un produs?
- Înregistrați reclamația online – pe pagina Contact, în partea de jos, selectați în formularul de contact opțiunea Reclamație produs. Menționați numărul comenzii / facturii și descrieți defectul. Reclamația poate fi trimisă și prin e-mail la info@proiectoare-lampi.ro.
- Așteptați e-mailul nostru – veți primi imediat un mesaj cu instrucțiuni detaliate și cu formularul de reclamație atașat. Formularul de reclamație poate fi descărcat și de aici în format Word sau pdf.
- Ambalați produsul – astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. În colet adăugați formularul de reclamație completat și tipărit sau, dacă este cazul, o copie a facturii.
- Trimiteți coletul la adresa Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Czechia – este suficient să folosiți o firmă de curierat standard (fără asigurare suplimentară sau alte servicii premium).
- Soluționare – reclamațiile sunt rezolvate cât mai repede, de obicei în câteva zile, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea coletului. Veți fi informat(ă) prin e-mail pe parcurs.
Cum pot să mă retrag din contractul de vânzare?
- Pentru achizițiile la distanță consumatorul are dreptul să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului. Vă rugăm să returnați produsele într-o stare corespunzătoare. Dacă prezintă urme de uzură, acest lucru poate influența suma rambursată.
- Dacă este posibil, returnați produsele în ambalajul original. Lampa, împreună cu cutia originală, trebuie pusă într-o cutie de transport suplimentară pentru a preveni deteriorarea produsului sau a ambalajului original în timpul transportului.
- În colet nu uitați să adăugați formularul completat de retragere din contract (descărcați aici în format Word sau pdf), sau cel puțin o copie a facturii, pentru a putea identifica coletul.
- Banii sunt rambursați cât mai repede, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea coletului cu produsele returnate.
- Dacă doriți să returnați lampa pentru că nu funcționează, vă rugăm să ne contactați mai întâi și vom încerca să găsim o soluție.
Întrebări frecvente
Trebuie să am ambalajul original?
Dacă returnați produsul pentru reclamație, ambalajul original nu este obligatoriu. În cazul retragerii din contract, vă rugăm, dacă este posibil, să îl returnați în ambalajul original. În orice situație, produsul trebuie ambalat în siguranță pentru a evita deteriorarea pe durata transportului.
Primesc o etichetă de retur pentru expedierea produsului?
Pentru retragerea din contract nu oferim etichetă de retur. În cazul reclamațiilor, putem furniza eticheta la cerere.
Când și cum primesc banii înapoi dacă mă retrag din contract?
După verificarea produsului returnat, vom rambursa suma cel târziu în 14 zile de la primire. Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată utilizată la cumpărare.
Pot returna lampa dacă am testat-o scurt timp?
Da, în termen de 14 zile de la primirea produsului puteți returna și o lampă testată. Dacă va prezenta urme de uzură, suma rambursată va fi redusă corespunzător.
Cum aflu stadiul reclamației?
Informațiile despre procesare le trimitem prin e-mail. De asemenea, ne puteți contacta la serviciul clienți prin e-mail info@proiectoare-lampi.ro sau telefonic la 03 12 29 61 21 (Lu-Vi 10-18).
Ați primit un produs deteriorat sau altul decât cel comandat?
Ne cerem scuze pentru neplăceri – ne vom asigura că problema este rezolvată rapid. Contactați-ne cât mai curând prin telefon sau e-mail și vom găsi împreună o soluție.
Cum schimb lampa din proiector?
Instrucțiunile pas cu pas le găsiți în manualul proiectorului sau vă puteți inspira din ghidul nostru general pentru înlocuirea lămpii.
Nu funcționează lampa, ce trebuie să fac?
- Verificați dacă lampa nu este vizibil deteriorată, de exemplu sticlă afumată, fir rupt în bec, fisuri etc.
- Asigurați-vă că conectorii lămpii sunt bine fixați și nedeteriorați. Verificați strângerea șuruburilor modulului de lampă și dacă lampa este montată corect în proiector.
- Este corect închisă trapa de revizie pentru schimbarea lămpii? Trebuie nu doar închisă, ci și strânsă cu șurub, deoarece la unele modele există o siguranță care împiedică pornirea proiectorului dacă șurubul nu este fixat corespunzător.
- Resetați contorul lămpii conform manualului proiectorului sau consultați ghidul nostru.
- Dacă este posibil, testați lampa într-un alt proiector sau proiectorul dvs. cu altă lampă pentru a exclude o defecțiune a proiectorului.
- Dacă problema persistă, scrieți-ne un e-mail cu descrierea situației. Vă vom consilia și ajuta cu pașii următori.
Recomandări
Vă ajut să alegeți
lampa potrivită
Nu ezitați să mă întrebați orice
serviciul clienți
(Lu-Vi 10-18)
Dacă știți deja totul despre lămpi, treceți la alegerea lămpii potrivite
Ghis rapid de căutare lampă
Găsește lampa în două clicuri
